tisdag, mars 20, 2007

Saxat ur frågorna idag på morgonen

- Var kan jag hitta en tillfällig kontorsplats här i stan? Typ två-tre månader.
- Hur lång tid tar det att köra bil till Venedig från Malmö?
- Har du namnförslag på vår son?
- Vet du var jag kan köpa en mopedsadel?
- Tänkte fråga dig var jag kan köpa gröna oliver? Behöver 65 kg.
- Vem vinner allsvenskan i år?
- Gick på blind date förra veckan, hon vill inte svara på mina sms. Vet du varför?
- Är det tisdag idag?
- Gick solen upp 5.58 idag?
- Var är Lennart?

5 kommentarer:

M sa...

Jag tror att du har lika roligt som de på tjuvlyssnat :)

Louise sa...

skönt att höra att det inte bara är jag som kommer med en massa frågor!

Cocovaja sa...

Maja!
Det är klart att jag tycker att det är roligt. Jag har faktiskt svar på alla frågor :)
Kommer i ett annat inlägg.

Jag är hemlig sa...

Hjälp.. nu kommer snart en post om Turken som hejar på Grekland...

/Baris

Unknown sa...

Haha, underbart!