måndag, november 10, 2008

Här köper du inte grisen i säcken

Jag har en liten hemlighet. Jag bad David rosta det sista av Aricha nr 17.

Och nu finns det på Cocovaja. De sista fyra påsarna kostar 179 kr/st (200 gr).
Är du sugen? I så fall kan du mejla eller ringa så lägger jag undan en påse till dig.


Off topic.
Du som ringde på söndag kring halvtvå på eftermiddagen. Sorry. Vi har inte haft öppet på söndagar sedan två år tillbaka. Ett tips är att du går in på www.cocovaja.se och kollar öppettider eller ändringar av öppettider. Jag vet att det står i DN På Stan att det är öppet på söndagar men det är fel.

Du kan givetvis besöka utställningarna och kaféet på Magasin 3. Där finns vi garanterat under helgerna. Givetvis serveras det kaffe, kaffebröd och lunchmat med kärlek, precision och kvalité.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu har vi ändrat öppettiderna på Dn På stan. ber om ursäkt för felet.

Cocovaja sa...

Dagens! Jag borde mejlat in till er men jag har glömt bort det. Det är inte många som har ringt. No worries. Tack för hjälpen :)